אם הייתם אומרים לי לפני כחודש שאכתוב פוסט על תובנות חדשות הייתי אומרת שאתם פשוט הוזים. אבל זה קורה! לאחר ימים ולילות ממש לילות של בניית יחידה מתוקשבת בגוגלסייט, כשהתסכול הרקיע שחקים וקריאות הצילו נשלחו לכל עבר: לנעמי - בפורום, בסקייפ -לחברות ששוטטו באמצע הלילה, בטלפונים לחברות מהקורס. הגיע הרגע שראיתי תוצאות כשהמשימה רקמה עור וגידים התחלתי להרגיש סיפוק . בשעור האחרון בקורס קוריקולום הגיע מרצה אורח פרופסור דוד חן הנושא - מהפכת הידע שקרתה בעקבות תורת האינפורמציה.ונראה שאצלי מרוב אינפורמציה חדשה בתקשוב וחוסר יכולת להכילה הרגשתי שהלכתי לאיבוד . אך כשחייבים לעשות, עושים. "בקוריקולום לידע יש שני מימדים אורך ורוחב ואילו בתפיסה של תורת האינפורמציה מדברים על תלת מימד שבו מרחפים הביטים והבייטים ואפשר לסדר אותם בצורות שונות " (דוד חן,2011). בתוכנית הלימודים אנחנו לומדים לינארי ואילו מודל הידע החדש הוא רב מימדי, מדברים על חלל הידע ולא על דבר לינארי.מודל הידע הוא אינסופי.לעומתה, בכל תוכנית לימודים יש התחלה וסוף. בכל ספר יש התחלה וסוף אך כאשר גולשים באינטרנט עושר המידע הוא אינסופי ללא תלות במקום ובזמן.עיצוב הידע משתנה .בעבודתינו ממש הרגשנו זאת איך לכל משימה היו אינסוף אפשרויות למידה ואם לא הינו מגבילים את עצמנו הינו גולשים לאינסוף היבטים ואפשרויות ביחידה שבנינו.
שלום
השבמחקשמי דינה קרמונה ואני עוזרת הוראה של ד"ר גילה קורץ.
זהו ניסיון לבדוק האם ניתן להגיב לרשומות שלך.
בברכה
דינה
שלום שוב
השבמחקנסיון שני
את יכולה למחוק עוד מספר ימים
נהנתי מהרשומה בנושא המשוב:)
דינה